EZT MONDTÁK

„András elismert márkatanácsadó, ezért sokat vártunk tőle, ám - milyen ritka ez manapság - a vártnál sokkal többet kaptunk! Üzleti-stratégiai döntéseink előkészítését kivételes lényeglátással, mellébeszélés nélküli kőkemény profizmussal és imponálóan biztos kézzel segítette. Valóban inspiráló konzultációink során gyorsan felmérte a piaci helyzetünket, céljainkat, dilemmáinkat és lehetőségeinket, erre alapozva pedig a gyakorlatban alkalmazható tanácsokat, egységes és letisztult márkastratégiát kaptunk tőle. Hosszú távra megtaláltuk a személyében a korrekt és profi együttműködő partnert!

DR. JUHÁSZ BOTOND



„Olyan témában dolgozunk, ami a felkészülteket is tanulásra inspirálhatja, mégsem egyszerű átadni. András kiválóan lazította közönségünket, jó arányérzékkel vegyítette a humort és a tárgyszerűséget. Segített abban, hogy egy új témát könnyebb legyen befogadni. Színfolt a palettán, köszi!”

RÉVÉSZ RÓBERT, TC2, társalapító, ügyvezető



„Kőszegi András neve összeforr a branding és a márka fogalmával. A magas színvonalon kidolgozott, megalapozott és határozott vízióihoz tervező grafikusként/művészként/designerként nem egyszerűen egy feladattal szokott megkeresni, hanem irányított nyitottságával együttműködésre, együtt gondolkodásra hív. Ezzel elősegítve és garantálva az ügyfeleknek nyújtott, mindkettőnk által képviselt minőségi végeredményt, a formába öntött megálmodott tartalmat. Csak ajánlani tudom!”

SOÓS ANDREA, grafikus, tervező



„Kőszegi András nagy segítségünkre volt, hogy fejlesszük a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom márkáját. Összegyűjtöttük, hogy milyen érzéseket indítunk el az emberekben, hol találkozhatnak velünk és kik a versenytársaink. Egy új látásmódot kaptunk tőle, ami nagy lendületet adott.”

SKRABSKI FRUZSINA, Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom, társelnök



„András előadása megélhetővé tette számunkra a brandépítés lényegét. E szerncsés találkozás a Meló-Diák brand nagyszabású, tudatos és közös építését katalizálta.”

MAROSI LÁSZLÓ, Meló-Diák, tulajdonos, ügyvezető igazgató



„Andras presentation on the value of brandind and CSR was crips and clear. He gave me insights and tips that I can apply innmediately in my own business.”

SERVÉ SONDEIJKER, Founder Directgreen - Eco Shopping South East Asia



„Felgyorsult világunkban sokan rövid távon, adhoc terveznek. A márkaépítés hosszútávú tudatosságát muszáj vegyítenünk a rövidtávú megtérülés igényével. András erre is rávilágított előadásai során. András a tudatos és hosszútávú márkaépítés úttörője.”

UDVARDI GÁBOR, Xerox, Marketing Team Leader



„András előadását hallgatva arra gondoltam, hogy mennyire fontos pontosan ismerni egy cég életében mi az, ami erősíti a pozícióját, és mi az, ami gyengítheti. A legfontosabb és egyben legnehezebb ismerni a márkánk erejét. Az előadás után azonnal eldöntöttem, hogy ezzel az emberrel együtt akarok dolgozni és szeretném, hogy segítse cégünk fejlődését, mert összefüggéseiben nagyon kevesen látják. Ez a branding, egyszerűen nagyszerű.”

KAJTÁR ZSOLT, Yamuna Natural Beauty, tulajdonos, ügyvezető igazgató



„András előadásai sokat segítenek és inspirálnak abban, hogy civil szervezetként miként tudunk hatékony adománygyűjtést folytatni. A CSR területén így jobban értjük a vállalatok stratégiáit, igényeit. Másrészről a civil szektorban is legalább annyira fontos a hiteles és szerethető márka kialakítása, mint az üzleti életben.”

ANDRI DIÁNA, SOS Gyerekfalu Magyarországi Alapítványa, adománygyűjtési és kommunikációs igazgató



„Minden a kisujjában van, amit a márképítésről tudni kel! Ráadásul András zsenialitása abban is mérhető, hogy a brandingről és annak fontosságáról úgy tudott meggyőzni, hogy nem is akartam.”

KÁRÁSZ RÓBERT, Ezer Lámpás Éjszakája



„Ha valaki a brandd építésről, vagy egyáltalán a brandről kérdez, vagy beszél, nekem egyből Kőszegi András neve jut az eszembe. Tudom, hogy nála a téma „brandben” van. Nem csak a felkészültsége, hanem sajátos, de kitűnően érthető előadásmódja is segít a téma megértésében. Sokat köszönhet a marketing szakma ezért a szakmai elkötelezettségéért.”

TONK EMIL, a Magyar marketing Szövetség egyik alapítója és ügyvezető alelnöke



„Komolyan veszi! Egytől tízig skálán: 10.”

SAS ISTVÁN



„Kőszegi András. Az a nyugodt erő, akivel kellemes beszélgetni, akit jó hallgatni és akire érdemes odafigyelni.”

LIPTAY GABRIELLA, Design Terminál, befektetési vezető



„András széleskörű szakmai tudásának, tapasztalatainak köszönhetően az egyik legfelkészültebb hazai moderátorként számíthatunk rá minden alkalommal. Segítsége nélkül nem kerülhetett volna sor azokra a dinamikus, érdekes, ugyanakkor tanulságos panelbeszélgetésekre, amelyek a MAF konferenciák látogatóinak értékelései szerint is emlékezetes és pozitív élményt nyújtottak a résztvevőknek.”

DR. MOLNÁR KLÁRA, Magyar Adományozói Fórum, igazgató



„Warum Marken Geschichten erzälen und wie ihnen das glubwürdig gelingt, zeigte András Köszegi bei seinem spannendem vortrag bei Österreihischen Markendialog. Mit Zahlreichen Best-Prakitce-Beispielen gelingt es ihm Sprachbarrieren einzureissen und Begeisterung für verschiedenste Markenthemen zu vermitteln.”

DKKFM. LAURENTIUS MAYRHOFER, Die MarkenWertExperten, Geschäftsführer



„Alázat és empátia. Ez kell jellemezze azt, aki emberekkel dolgozik. Úgy látom Andrásban mind a kettő megvan.”

CSERMELY ÁKOS



„Mindig éreztem a munkásságodban az értékteremtés szándékát, megérdemled, hogy amikor a körülmények esetleg megingatnák a hitedet, akkor visszakapj ebből az erőből, amit adtál.”

NAGY BARNA



„András, köszönöm a pénteki előadást, nagyon szuper volt. Teljesen új szemszögből látom a szakmám. Örülök, hogy a részese lehetek!”

TUSJÁK-SOMOGYI JÓZSEF



„Miután láttam András korábbi eredményeit, világossá vált, hogy vele kell dolgozni, mert az hasznos lenne Sanofi számára. Mindenekelőtt a CSR területen valódi profiként való részvételén túl az ő rugalmassága is kulcsfontosságú ebben a változó környezetben, ahol dolgozunk. Másodszor, ő az egyik azon kevés ember közül, akik megértik, hogy a CSR nem felel meg a „jó cselekedeteknek” egy multinacionális profit orientált társaságnál. Inkább egy olyan közösséget hoz létre, amely a stratégiai megközelítés révén mind az érdekelt feleknek, mind a vállalatnak előnyös. A kezdetektől kezdve képesek voltunk kihasználni az ő széles körű hálózatát, amely hatással van a kommunikációs és a közügyekkel kapcsolatos tevékenységeinkre.”

Rózsa IVÁN, Sanofi, kommunikációs igazgató



„Kőszegi András az együttműködés ideje alatt egy olyan szakmai platformot jelentett a Magyar Telekom márkái számára, ahol kézenfekvő módon tudtuk a kommunikációban is élenjáró módon bemutatni, láttatni, elmesélni gondolkodásunkat. Fontos volt továbbá számunkra hogy András személye segítségével biztosak lehettünk abban, hogy amennyiben korszerű és újító módon vagyunk jelen a holdudvarában, úgy ő viszi is a hírünket, cégünket példaként állítja a hozzá kapcsolódó konferenciákon, egyetemeken, stb. Köszönjük!”

LIPTAY GABRIELLA, Magyar Telekom, marketingkommunikációs igazgató



„Számos felmérés alapján szükséges a fenntarthatóság és CSR fogalom értelmezése, mivel számos felmérés alapján ezen a területen alacsony a tudatosság. 2009-ben találkoztam Andrással, és rövidesen meggyőződtem arról, hogy gondolkodásmódja, személyes hozzáállása és még ennél is fontosabb kommunikációs csatornái jól illeszkednek a vállalat kommunikációs céljaihoz. Ez az együttműködés nagyon jól működött, hozta a közösen elfogadott eredményeket, és a nap végén mindig megerősítette az eredetileg megvalósult kölcsönös érdeklődést!”

VARGA MIHÁLY, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató